czwartek, 23 stycznia 2014

Roladki z kurczaka i surowej, wędzonej szynki z zielonym masłem czosnkowym

Na początku chciałam podziękować - jest już ponad 2000 wyświetleń! :)
A teraz bardzo prosty i pyszny przepis:

Składniki (na 18 malutkich roladek):     
  • 2 piersi z kurczaka
  • ok. 10 plastrów szynki surowej wędzonej 
  • pół kostki masła
  • pół pęczka zielonej pietruszki
  • 3 ząbki czosnku
  • pomidorki koktajlowe lub (tak jak u mnie) pomidorki paprykowe
  • sól 
  • pieprz
    

 


Przygotowanie:

     Filety z kury dokładnie umyć, oczyścić i pokroić na plastry, które następnie należy delikatnie rozbić. Delikatnie posolić i popieprzyć. Masło, czosnek, pietruszkę zieloną i szczyptę soli zmiksować na jednolitą masę. Na każdym płacie kurczaka rozsmarować zielone masło, następnie pod każdy płat położyć połówkę lub cały (w zależności od rozmiaru) plasterek szynki i zawinąć (tak, by masło było w środku, a szynka na zewnątrz). Nabiłam po dwie roladki na patyczki szaszłykowe, a między nie dałam po 3 pomidorki. Piec w rozgrzanym do 200 st.C. ok. 20 minut (na ostatnie 4 minuty, można włączyć grillowanie). Moje danie podałam z sałatką, do której wykorzystałam sos z roladek.

Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz